Söndag kväll.

GUD VILKEN TRÅKIG DAG !! Hade jätteont i huvudet när vi skjutsade hem Kevin idag. Huvudvärken berodde nog på hans eviga pratande :P När vi kom hem, tänkte jag : gud va skönt nu ska jag vila. Men de är inte alls skönt, det vart så himla tomt och tyst. Vill hellre ha honom här pratandes till mitt huvud sprängs istället för denna ensamhet och tystnad. Ted är på jobbet och slutar om en och en halv timme. inte så lång tid, men hela dagen har känts oendlig.
Madde kom förbi en sväng förut, trevlig trevlig. Dock så hade hon tvättstuga och skit att ta hand om så de blev bara en kort sväng hon va hit. Men de va endå trevligt med lite sällskap .

Nu ska jag snart lägga mig på soffan och mysa lite med Uniuqe och invänta Wipeout och älsklingen :P
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, det känns som om de är något jag tänkt göra, men jag kommer inte på vad de kan vara. Vi får se vad morgondagen har att erbjuda ! På kvällen är de ju hockey iallafall. Håller tummarna på att Timrå ska ta sig vidare och inte förlora på något tok som sist när skenan lossnade :S

Go kväll !


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0