Redan helg !

Veckorna går så otroligt fort, iofs är de skönt för då kommer vi närmare våren och min födelsedag :) Men ändå så är de lite skrämmande, tiden rasar iväg och jag har inget jobb :( Men vi får se om arbetsförmedligen kan hjälpa mig nudå.
Ska gå iväg snart och söka jobb här i njurunda :) Dom sökte ju folk på Nordljus har jag hört. Så vi får se vad dom säger :)

Igår spenderade jag och älsklingen hela dagen i birsta. Shoppade inte så speciellt mycket utan gick bara omkring och kikade :) De är ju trevligt de också, men jag skulle gärna haft lite pengar att utöka vårgarderoben.
Just ja, vi for även och handlade på ICA MAX :) Min favoritbutik. hehe, sedan for vi hem och la oss på soffan, kikade på lite film och myste.

Nu ska jag göra mig i ordning och gå ner på nordljus :)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0