Min bästa vän



Har du en vän du kan väcka mitt i natten, som utan tvekan kan ställa upp på dig

Som tröstar gråten men även delar skratten, som för din skull aldrig skulle säga nej

Har du en vän som kan hjälpa dig tillbaka, den gång du tror att allting är förbi

Som då berättar det riktiga och raka, sitt eget liv det struntar man ej i.

Har du honom eller henne, som kan känna så för dig ska du va lycklig och kunna leva

Och ge tillbaka de nån har gjort för dig


Har du en vän du kan väcka mitt i natten, då är du rik på de bästa sätt som finns

Då ska du nästan kunna gå på vatten, och vinna segrar som oftast inte vinns


Har du en vän du kan väcka mitt i natten, då är du rik på de bästa sätt som finns

Då ska du nästan kunna gå på vatten, och vinna segrar som oftast inte vinns



Hanna Wiklund är den vännen för mig!<3
Den bästa av alla vänner, älskar dig gumman.


Kommentarer
Från: Hanna -Mamma till Julia

ÅHH, vad fint :) Jag älskar dig med <3 Men vafan la du ut för muppbild på mig då,haha :P Pussssss<3<3 Kan inte skriva nå mer för Fredrik trycker ihop datorn :P hahha

2009-03-11 @ 19:08:54
Från: Evelina

Är du och malin björk osams? Jag bara tänkte eftersom Ni var med varandra nästan jämt förut....

Fast jag har ju verkligen inte med att göra!

2009-03-11 @ 22:17:58
URL: http://avalina.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0