Måndag

Sitter och ringer till Madde som ett tok, men hon kan inte svara :P Kanske ligger och sover fortfarande !!? Who knows.
Ska in till stan idag, men jag fattar ingenting av den där jävla inskrivningen man ska göra på ams hemsida innan man far dit.
Jag förstår inte varför dom ska göra allting så jäkla omständigt !!!

Igår va vi hos mormor och åt mat, de va supermums :) Satt även och kollade på lite kort, de är alltid lika roligt att kolla på kort när man är hos mormor. Eftersom dom har kort som jag inte visste fanns på mig:P Måste åka dit någon fler dag och fortsätta kolla på kort :D
Nu ska jag äta lite frukost och sedan ska jag göra mig i ordning !!

Ha en bra dag.

Ja, föresten.. VART KOMMER SNÖN IFRÅN ? jag trodde att de skulle bli sommar och varm nu!:( Jävla skitsnö !

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0