Lördag.

Gubben försökte väcka mig innan han gick på jobbet imorse, men jag va inte så sugen att kliva upp klockan 8 så jag låg kvar ett tag till.
Men något som är sjukt typiskt mig, de är att om någon väcker mig är jag för trött för att kliva upp, men när dom väl slutat försöka så kan jag bara sova MAX 30 minuter längre.
Men idag gjorde de inte så mycket att jag vaknade tidigt, har tvätttid klockan 10 så jag ska snart börja ta fram lite grejor och bege mig ner dit. Känner mig inte alls dum som tvättar klockan 10 på en lördag, men va fan ska jag göra då ? har du inget bättre för mig. Andra människor i min ålder ligger och är jättebakis vid den här tiden.  Men de är ju inte så roligt de heller. Har tappat suget för att festa totalt. Sitta inne på någon tråkig krog och se när folk gör bort sig, nej tack. Då sitter jag hellre hemma och kollar på film. Jag trodde att de skulle blir skitroligt att fylla 18 och gå på krogen, men ´jag har inte varit på krogen så hemskt mycket sedan jag fyllde 18 och de är snart 2 år sedan. Det är mycket roligare med en riktig hemmafest. Med singstar osv.. Förfesterna är alltid roligast, när man kommer in till stan så splittras alla och det finns inte ett skit att göra. Inte här i sundsvall iallafall !!

Jaja, nu ska jag ner i tvättstugan och slänga i första maskinerna.

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0