God morgon ??

Vaknade för ca. 2 timmar sedan :S Somnade inte förrän klockan va 5 i morse. Ted va nämnligen chauför till en arbetskamrat, och jag ville inte att han skulle sitta och köra själv in till stan klockan 4 när han va så trött som han va så jag höll mig vaken och följde med :) Jag kan inte komma ihåg när jag va uppe så länge sist, jag brukar vara död på kvällen. :P

Ska snart ta mig en promenad bort till statoil och lämna tillbaka en film som vi hyrde igår. Sedan ska jag hem och laga tacotårta tills att Ted kommer hem från jobbet :) MUMS.

Imorgon är de arbetsförmedlingen som gäller, ska dit och lämna betyg osv, sedan vet jag inte vad som händer. Ska höra med Madde vad hon har för sig om vi ska hitta på nåt !:)

Jaja, ska ta på mig lite kläder och springa bort på statoil !


 


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0