En trött Malin, en tidig morgon

Ja, igår kom kevin. Va ute och åkte pulka lite grann men mesta dels av eftermiddagen/kvällen satt vi i soffan och pratade och myste. Ted jobbade till klockan 20.20 och Kevin pratade bara om att han ville att ted skulle komma hem. Runt kvart i åtta somnade han till lite då och då, vaknade och frågade om ted kom snart:P haha, sötunge.  Han somnade sedan 5 minuter innan ted kom hem :P
Men idag så börjar inte ted förrän tre så då hinner kevin vara med honom hela dagen :)

Trodde inte att de va sant när Kevin väckte mig i morse, ville bara somna om. Hörde någon som gick i trapphuset och de va rätt så ljust ute så jag tänkte att de är väl lika bra att vi kliver upp då. Klockan måste väl vara åtta iallafall. NE, 5.53 :O Vart ännu tröttare när jag såg vad klockan va, men nu börjar jag vakna till lite grann. Har precis ätit frukost och nu sitter lillebror och kollar på barnpogramen :) Ska väl väcka Ted om en stund också !

Nu ska jag sätta mig i soffan jag med, med min sötaste lillebror <3


Kommentarer
Från: Jannice

Hälsa sötnosen från mig =)

2009-03-14 @ 07:39:22
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0