Det går framåt !

Ät mycket piggare idag till skillnad från igår. Men jag har fortfarande jätteont i och runt om öronen :( Massa huvudvärk på grund av de också. Tog mig en liten promenad förut, Vart lite piggare av de men jag tordes inte gå så jättelång med tanke på mina öron .
Nu sitter jag och lyssnar på lite soft musik och väntar på att MallaB ska höra av sig, sedan ska jag springa bort på Affärn en sväng. :) Längtar tills att det blir kväll och min älskling kommer hem, och arga snickarn börjar på 5:an :)
När jag ser på sånna därbyggpogram och inredningspogram så önskar jag att jag också hade ett risigt hus och kunde skicka in efter lite hjälp :P Det dom gör blir ju så sjukt fint, jag förstår inte, jag vill också kunna vara sådär händig. Men de kommer nog aldrig att inträffa . hehe :)

Jaja, ska hoppa in i duschen en sväng nu. Känns som jag vill duscha bort lite förkylningsbaciller :P
Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0