11:e Mars

Vaknade av att Teds jobb ringde runt åtta tiden .. Eller jag vaknade väl inte av att dom ringde, utan att Ted låter som att han har en megafon när han pratar i telefon :P haha !!
Så nu har jag tagit en "långkortis" med hunden och har satt mig och ska kolla lite bloggar.
Lyssnar på Flamingo kvintetten, och njuter :D Älsklingen och jag har varit tillsammans 1½ år idag :) Tänk vad tiden går fort,.. Ibland känns de som igår när vi blev tillsammans, men ändå är de som om vi känt varandra hela livet ! Trodde aldrig att någon kille kunde göra mig så lycklig som han gör mig. Han lyser upp varje dag för mig, med honom kan jag dela allt, glädje och sorg. Bara jag tänker på honom så kan jag inte låta bli att le.  Han är underbar :)

Nu ska jag lyssna vidare på musiken jag . Sedan så ska jag ner och kolla så jag bokat tvättiden rätt :P

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0