Tvättstuga

Håller på att tvätta för fullt nu :) Älskar att tvätta, tycker att det är så roligt när jag får vika in dom fräscha kläderna i garderoben.
Synd bara att det finns människor som inte fattar att man ska boka tvätt tid :@
Gick ner i tvättstugan för ca. 30 minuter sedan. Då är det en tjej i tvättstuga nr2.. Jaha, inge mer med de. Eller?
Jo, DÅ TVÄTTAR HON I BÅDE 1:AN OCH 2:AN.. aaaaah, panik. Vad ska jag göra nu då tänkte jag!
Så jag gick och frågade om hon hade boka tvätt tid, för de hade nämnligen jag gjort fram till klockan 18. Men då hade hon precis tvättat klart i stuga två så hon sa att jag kunde ta den. Skulle egentligen ha 1:an. Men jag stoppade in två maskiner och nu hoppas jag att det inte kommer någon och är arg på mig för jag tvättar i den stugan :/
Jävla människor, boka en tvättstuga eller vänta 30 minuter och se ifall någon kommer ner. Svårare än så är det inte.
Tur att jag är snäll som inte blir tokig och börjar skrika, även om jag avreagerade mig lite när jag kom hem :P

Ja, nu sitter Madde på planet till tunisien. Jag är så förbaskat avundsjuk.
Hon och gubben hennes valde ju rätt dag att åka på iallafall. Nu börjar det här jädrans regnet igen.
Även om jag tycker att det kan vara mysigt när det är sånt här väder. Tände ljus till frukosten och myste på. Men det börjar bli lite drygt med allt regn iallafall :(

Nu sitter jag och väntar på att få höra av lite jobb. Börjar bli jäkligt rastlös.
Jobbar hellre arslet av mig än sitta här hemma helt ensam hela dagarna. Ted kom hem 23.00 igår och började jobba 7.00 i morse. :(

Jaja, nu ska jag springa bort på affärn innan jag ska hänga tvätt:) Ska göra köttfärslimpa idag:D MUMS!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0