Trött

Efter bara några timmars sömn inatt. Har haft svårt att andas eftersom en slemhinna har legat i min hals :@ har fortfarande inte fått bort den.
Jaja, klev upp runt halv 12 tiden, har smittat älsklingen så nu är han också hemma och sjuk :D Borde kanske inte vara glad över de, men de är så otroligt tråkigt att vara hemma ensam till halv nio när jag är sjuk!!
Iallafall så gick jag bort på ICA och köpte lite frukost.
Har försökt ringa Madde hela morgonen eftersom hon kom hem från tunisien igår. Men jag kommer inte fram. inte ens nån telefonsvarare!!! BOOORING. vill ju höra hur hon haft det. Plus att jag har massor att berätta om vad som hänt här hemma.

Väntar på att malin ska sluta jobba. Hon slutar 13.00 och sedan ska jag väl upp till henne och snacka lite skit:P Hehe, jag har bestämt mig för att inte vara sjuk nå mer nu. Jag blir bara segare av att ligga i sängen. Måste lära mig att klä på mig riktigt när jag går ut bara, vilket jag är sämst på. har alltid varit dålig på att klä mig efter väder. Men sån är jag!!

jaja, ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0