Trött idag, IGEN!!

Som vanligt då :P Men inatt sov jag bara någon timme :/ Sedan så skulle jag upp klockan 9 för att göra mig i ordning och sedan åka in till stan med Malin.
Tog en promenad bort till ICA och pantade lite burkar och sedan upp till malin där jag satt i soffan och halvsov i väntan på att hon skulle bli klar.
Tog bussen in till stan och sedan en promenad till skatteverket där vi hade ett möte bokat med MATS. haha, vilken karl? Eller vilket skämt. Världens mesigaste lilla fjant med genomskinlig(inte meningen att den ska vara genomskinlig, men den va urtvättad) och nervös som en gris :P Fattade ingenting om vad han sa men vi fick med oss massa brochyrer så vi får läsa igenom dom istället.
Efter att ha varit där en liten stund gick vi till Charm för en fika :) Carro och hennes vännina Johanna tittade förbi också.
De va mys :)

Nu sitter jag här, vet inte om jag ska lägga mig framför tvn med ted eller om jag ska spela lite mer på king;) Börjar få ihop massor med juveler där nu :D

Imorgon är de tvättning som gäller, tror jag ?:P Haha, va ner och bokade tid förut men kommer inte ihåg om de va imorgon.. Måste ringa och fråga Malin när hon kommer tillbaka från kören :p haha.
Är de verkligen normalt att ha så kort minne i min ålder? eller börjar jag bli dement ?:O 


Jaja, King.com va de!! ses 

Kommentarer
Från: lindos

känn dig lugn, mitt minne är inte ett dugg bättre om de känns bättre för dig att höra :D

2008-09-23 @ 00:04:27
URL: http://lillrauta.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0