Bingolotto och mys.

Malin har varit här med mig hela kvällen :) gick bort på ica och köpte varsinn bingolott, men som vanligt vinner man ingenting. Men det är ju roligt iallafall !!
Känner mig seg som fan nu. var rätt så pigg en stund på dagen men nu vet jag inte vad jag ska göra.
Börjar må illa också ! Va tänkt att jag skulle åka till Mamma en sväng imorgon och kolla på nå grejor, men jag tror nog att jag stannar hemma och blir lite piggare.. Orkar inte vara sjuk :(

Men de va lite trevligt med sällskap iallafall. Plus att jag och malin gjorde supergoda baguetter till middag bestående av kruksallad, ishavsröra, gurka och rödlök :)  Mums!!

Har börjat läst -Så dumt! av Mia Törnblom idag. Jättebra bok som jag absolut kan rekomendera. är egentligen ingen läslus, men har bestämt mig för att bli :) Vet inte varför jag har så svårt att läsa böcker. Om jag verkligen ska kunna läsa en bok ska den beröra mig så pass mycket att jag inte kan släppa den ur mina händer.
Böcker baserad på verkligheten är de böcker jag läser.. Gillar inte när de bara är på låtsas.

Men ta och läs denna bok. lite seg till en början. Men sedan jättebra!:)


Nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta läsa lite om jag orkar. Huvudet spränger och kroppen orkar inte så mycket mer :(

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0