Är jag dum på riktigt eller ?

Är fortfarande dålig, men lite bättre iallafall.
Eftersom jag har lite svårt att ligga stilla en hel dag om jag inte är helt slut så har jag börjat storrensa här hemma.
Har rensat lite kläder och alla skåp osv :P Nu väntar jag på att klockan ska bli 14.00 så jag kan gå ner till tvättstugan.
Sedan så ska jag ner till förrådet och städa lite, ska ta upp min höst/vinter jacka också. Måste ha den tills att jag får pengar så jag kan köpa en riktig höstjacka. Fan fryser ju ihjäl när man inte har nån jacka nu !!
Jag har en liten aning om att jag kommer vara helt slut ikväll :S Men de är sånt man får ta.
Orkar inte vara sjuk och tycka synd om mig själv nå mer nu. Två dagar räcker bra för mig:P
Ne, nu måste jag städa eller nåt så att jag håller igång kroppen och inte blir trött :)

ha en bra dag

Kommentarer
Från: karla

neh du är inte dum...det är inte rolgit o bara ligga man får panik :P

2008-09-17 @ 07:03:09

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0