Jobb, jobb och åter jobb.

Har jobbar idag, och ska jobba imorgon och på måndag. Hade velat vara ledig idag när Ted är ledig så vi hade kunnat hitta på nå. Men de är bara att gilla läget!! Ikväll ska jag mysa med Lisa:) Ted är och umgås med grabbarna.
Idag har de varit sånt jävla skitväder att jag ville bara ligga hemma och mysa i soffan med en varm kopp choklad. Men istället var jag och Elena ute i skogen och åkte i vatten pölar större än grannen min för att komma till våra vårdtagare.
Men lite roligt va de iallafall:P
Längtar tillbaka till Tunisien och värmen, va där med familjen förra året. Saknar min familj en del, mamma är ju ute och ränner hela tiden så henne hinner man aldrig träffa:P men snart ska vi förhoppningsvis åka till rättvik på classic car week och ha roligt om inte jag åker på jobb den veckan. :)

Nu ska jag kika lite på TV i väntan på att lisa ska komma hit!

Ha en trevlig lördagkväll.



Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0