Dålig fantasi vad de gäller rubriker.

De vart ingen städning igår, la mig på soffan och sov i stället ;D haha!!
Men idag så är jag på G.. Klev upp klockan nio i morse och tog mig en promenad. Sedan så gjorde jag en smoothie och satt vid datorn och funderade på vad jag skulle hitta på. Bestämde mig för att baka lite, så nu har jag gjort syltgrottor och muffins, jag bakade ingenting som jag tycker är skitgott eftersom jag inte får äta av de jag bakat. Ville bara ha något att göra.:)
Nu har älsklingen precis gått till jobbet och jag ska väl ta tag i städningen, har tvättstuga ikväll också :) Så jag ska ta och byta sängkläder!! Älskar när man har storstädat och bytt sängkläder och allt är ny tvättat, de är så jävla fräsht!!
Jaja, skur hinken väntar!!

ha en underbar dag nu när solen är tillbaka:)




Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0